Известие

Collapse
No announcement yet.

Губи обороти на топло Selespeed

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Губи обороти на топло Selespeed

    Значи днес ми се случи да карам из задръстванията повече от 5 часа. Излезе един проблем и не мога да си отговоря какъв е ... когато загрее на стотина градуса , изведнъж светва инжектора колата спира да може да се форсира и не вдиго обороти повече от 1300--1400.
    Проблема изчезва ,след като загася и след това отново запаля колата . Сещайте се колко конфузно се получи на 3 светофара ,,,,,,гася ,после паля и така .
    Някакви предложения ? Може ли да е от ламбда сондата ?

    sigpic
    Alfa Romeo 159 EX

  • #2
    Каква кола? Какъв мотор? JTD?
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      2000 TS мама. Селеспиид карам от 6 години вече .

      Ето това ми излиза на ФЕС

      Всичко се трие ,освен ламбда сондата ...може ли от нея да ми набива всички грешки ? Защо и в селето три грешки ,какво значат всичките ?
      За селеспиида мога да гарантирам ,че е перфектна цялата система (правена е при Добри ) миналата година
      Attached Files

      sigpic
      Alfa Romeo 159 EX

      Comment


      • #4
        Като ти се пусне вентилатора и ти се прецакват захранванията към ЕЦУ-то на двигателя.
        Проверяваш всички връзки (маси, столове, плюсове, минуси, релета бушони ....всичкоооо ) за окисления и лош контакт. Отвори и релетата пред акумулатора , често се пълнят с вода. Задължително погледни масата на корпуса на ЕЦУ-то !
        Провери общата маса на инсталацията ( на 147-цата е под десният фар , на вертикалната греда до радиатора, на 156, колегите да кажат де е )
        Основните захранвания от панела на плюсовата клема на акумулатора.
        Абе с 2 думи, филма е голям.
        Last edited by dobromirski; d.m.y г., 10:09.

        Comment


        • #5
          Това е пипкав проблем, но разрешението му е в повечето случай евтино.....и времеотнемащо.....вадиш, чистиш релета, оправяш всички маси както казаха по горе, и може да минеш с това.....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #6
            това съм го ненавиждал най много - кабелите...
            сега излизам и почвам да ровя и да пръскам с контактен спрей на всякъде ,където видя букса,кабел ,клема и др подобни зверове .Дано се оправи
            А все пак може ли да е от ламбда сондата ,че тя си ми е за смяна отдавна ?

            sigpic
            Alfa Romeo 159 EX

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
              А все пак може ли да е от ламбда сондата ,че тя си ми е за смяна отдавна ?
              Това е добра идея! Щом така и така е за смяна, направи го и пак пусни ФЕС-а, да видим какво ще каже ...

              Comment

              Working...
              X